تاریخ ایران بعد از اسلام تالیف عبدالحسین زرین کوب
نيو ديـــ الـــ |بروزترین مرجع دانلود
نويسندگان

iran-history

 

تاریخ ایران بعد از اسلام نام کتابی است از دکتر عبدالحسین زرین‌کوب. او این کتاب را در سال ۱۳۴۳ به چاپ رسانید. چاپ یازدهم تاریخ ایران بعد از اسلام از عبدالحسین زرین کوب در انتشارات امیرکبیر در سال ۱۳۸۶ منتشر شده‌است. این کتاب شامل هفت بخش: در باب ماخذ و نقد آنها، فرجام روزگار ساسانیان، اسلام در مهد، عرب در ایران، موالی و نهضت‌ها، دنیای هزارویک شب و رستاخیز ایران همراه با یادداشت‌ها خواندنی می‌باشد.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: “تاریخ نه آیینه عبرت است نه کارنامه جهل و جنایت. کسانی که با آن چنین شوخیها کرده‌اند در واقع خواسته‌اند بعضی از کسانی را که در تاریخ، نام و آوازه یافته‌اند دست بیاندازند یا ستایش و نکوهش کنند.تاریخ راستین سرگذشت زندگی انسان است. سرگذشت انسانهاست که زندگی کرده‌اند و حتی در راه آن مرده‌اند. اما آنچه برای مورخ اهمیت دارد آن نیست که چگونه مردهاند، آن است که اینها چگونه زیسته‌اند. شک نیست که زندگی از آنچه جهالت و شقاوت انسان خوانده می‌شود هرگز خالی نیست و از اینجاست که در تاریخ صفحه‌های آلوده و تیره هست.”

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
نويسنده كتاب : عبدالحسین زرین کوب
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 668 صفحه
تعداد بازدید : نامعلوم
تعداد نظرات : نامعلوم
منبع مطلب : -
نويسنده مطلب : محمدعلي صادقي
حجم دانلود : 12.6 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی

پيوندها
  • سايت چهارم من
  • سايت سوم من
  • سايت جديد من
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بروزترین مرجع دانلود و آدرس new-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 8670
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1